Світильники із асиметричною КСС. Особливості.
Якісне освітлення є важливою складовою безпеки руху автомобільного транспорту проїжджою частиною у темний час доби. Причому це стосується не лише автошляхів, а й таких ділянок, як місця паркування біля супермаркетів, проїздів між цехами промислових підприємств та їх автомобільних прохідних, автостоянок. Аналогічні заходи безпеки пред'являються і до зон пересування пішоходів на перерахованих вище ділянках.
При цьому світильники у таких зонах зазвичай встановлюються на опорах вуличного освітлення. У цьому випадку використовуються консольні світильники з асиметричної кривою сили світла. Особливістю таких світильників є те, що вздовж проїжджих частин вулиць або пішохідних зон світло від них поширюється з широким кутом - 140 ° -150 °, при цьому в перпендикулярному напрямку кут світлового променя істотно менше - в основному від 50 ° до 70 °, що дозволяє висвітлити одну або кілька смуг руху по ширині проїжджої частини. Така ж властивість світильників з асиметричною кривою сили світла використовується при освітленні зон руху пішоходів.
Приклад асиметричної кривої сили світла
Червоним виділено кут променю вздовж проїжджої або пішохідної зони руху.
Синім виділено кут променю поперек проїжджої або пішохідної зони руху.
Порівняння розподілу світлового потоку у світильниках із симетричною кривою сили світла і асиметричною
Симетрична КСС Асиметрична КСС
На представленому графіку світильника з симетричною кривою сили світла (КСС) видно, що синя та червона лінія фактично збігаються, що означає однаковий розподіл світлового променя на всі боки на відміну від розподілу світла у світильнику з асиметричною кривою сили світла (КСС), де червоною лінією обмежений широкий кут поширення світла одному напрямку, а синьою лінією - досить вузький кут поширення світла в перпендикулярному напрямі.
При попаданні на поверхню проїжджої або пішохідних зон, що освітлюється, утворюватиметься зона освітлення у вигляді дуже витягнутого по довгій стороні овалу. При правильному виборі відстані між світильниками утворюватиметься зона освітлення у вигляді безперервної смуги.
Повернутися до розділу "Освітлення автомобільного і пішохідного руху"
-
Приклади асиметричних кривих сили світла для індивідуальних замовлень
Ціну уточнюйтеВ наявності